حرفهای یه دل شکسته

حرفهای یه دل شکسته

``☼آسمون بالا تنها نقطه مشترک ما ☼``

✔پسـ ـ ـتـ ـ ـ ثـ ـ ـابـ ـتـ ـ ـ حکایت من......

سلامتي سيگار كه اولين لبش با خودم بود
سلامتي سيگار وقتي ميفهمه غم داري ميسوزه
سلامتي سيگار كه ميسوزه تا بسازه
سلامتي سيگار كه وقتي زير پا له شد صداش درنيومد


 

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت1:15---15 فروردين 1392
salam vebe khobi dari...khosham oomad...be manam ye sar bezan movafegh boodi khabar bede belinkamet....felan bye...
پاسخ:salam merc , link shodi fatemeh khanoum . ;)


الی
ساعت23:46---13 فروردين 1392
خوشال میشم ب منم سر بزنیو نظر بدی.ممنون
پاسخ:سلام الی جون حتما میام D:
پاسخ:پس آدرس وبت چرا باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: saman ׀ تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام من سامان هستم به وبلاگ من خوش اومدید نظر یادتون نره


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , harfe1del.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM